08 November 2012

UFL Cup Quarterfinals - Loyola FC , Green Archers United and Stallion FC to semifinals

UFL Cup quarterfinals :


Army Fc vs Loyola Fc , 5.15 pm at UMAK, LIVE ON AKTV

Army starting Xl Becite, Gempisaw, Pelayo, Cain, Roel Gener, Ronel Gener, Bedua, Sacapano, Margarse, Dela Cruz, Brilliantes


Loyola starting Xl Cuaresma, Gonzales, J Younghusband, Gould, P Younghusband, Elnar, Park, Jeong, Hartmann, and Fadrigalan.

5 min 0-1 Mark Hartmann (Loyola Fc)
32 min 0-2 Jeong Byeong Yeol (Loyola Fc)
0-2 HT

72 min 0-3 Phil Younghusband
75 min 0-4 Mark Hartmann
80 min 0-5 Mark Hartmann

0-5 FT

Semifinal : Global Fc vs Loyola Fc on 13. November

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Stallion Fc vs General Trias International at UMAK , LIVE ON AKTV

Stallion FCXI: Munoz, Italia, Y.W. Nam, Albor, W.H. Lee, Doctora (c), H.I. Kim, Sanchez, Canas, De Jong, Y.J. Pi

The Gtifc XI: H.G An, G.Y. Shin, K.H. Lee, B.J. Park, G.Y. Nam, H.C. Do, S.S. Jeon, J.H. Song, J.W. Kim, S.S. Seo, G.Y. Kim

0-0 HT
0-0 FT

2 X 15 mins Extra time

0-0 AET

Stallion win 5-4 on PK`s !


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Green Archers United vs PachangaDiliman FC  at Nomads

GAU XI : Pasilan, Olowoyeye, Melliza, Cagayanan, Ayi, Pasinabo, Villareal, Obina, Mensah, Aguisanda, Deyto.

6 min 1-0 Melliza (Green Archers United)
30 min 1-1 Zerrudo (Pachanga)
1-1 HT

1-1 FT

2 x 15 mins extra time

Green Archers win 4-3 on PK`s !

Second semifinal on Nov 13 : Stallion vs Green Archers United





No comments:

Post a Comment